Το περίπτερο της Ε.Σ. στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη


04/12/21

Η Εταιρεία Συγγραφέων συμμετείχε με δικό της περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο της Δ.Ε.Β. η Εταιρεία Συγγραφέων διοργάνωσε τιμιτική εκδήλωση για τρία επιφανή μέλη της Εταιρείας μας τους: 

Μαρία Κέντρου-Αγαθοπούλου, Πρόδρομο Μάρκογλου και Ρούλα Αλαβέρα.

Τους ποιητές παρουσίασε ο αναπληρωτής καθηγητής του Α.Π.Θ. Δημήτρης Κόκορης.
Ποιήματα διάβασε η ηθοποιός Μάρα Τσικάρα
Στους ποιητές εδόθησαν αναμνηστικές πλακέτες.

Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τον Σταύρο Ζαφειρίου για την οργάνωση και την επιμέλεια του περιπτέρου μας και της εκδήλωσης.


 

Η Ρούλα Αλαβέρα με τον Ιωσήφ Βεντούρα, τον γιο της και την ηθοποιό Μάρα Τσικάρα.

Δείτε επίσης


Σύντομος απολογισμός συναντήσεων με συγγραφείς στο ΕΑΠ

Σύντομος απολογισμός συναντήσεων με συγγραφείς στο ΕΑΠ

15/05/26
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος ανοιχτών συζητήσεων, που διοργανώθηκαν –στο πλαίσιο του Μνημονίου συνεργασίας της Εταιρείας Συγγραφέων με το Μεταπτυχιακό «Δημιουργική Γραφή» (ΔΗΓ) του ΕΑΠ
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ - πρώτη συνάντηση στη Λογοτεχνική Γωνία

Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ - πρώτη συνάντηση στη «Λογοτεχνική Γωνία»

12/05/26
Με τους Χρήστο Χρυσόπουλο και Ηλία Κουρκούτα εγκαινιάζεται το πρόγραμμα «Η λογοτεχνία στη Θεσσαλία». Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά έξι μηνιαίων συναντήσεων στη Λάρισα. Πρώτη συνάντηση 21 Μαΐου, 19:30