ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΚΟΥΛΙΔΗ


14/11/15

Ο Γιάννης Κακουλίδης γεννήθηκε το 1946 στον Πειραιά. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες στην Αθήνα και νομικά στο Παρίσι.
Έγραψε ποίηση, θέατρο, πεζό, κινηματογραφικά σενάρια και στίχους για πάνω από πεντακόσια γνωστά ελληνικά τραγούδια. Ποιήματά του δημοσιεύτηκαν σε πολλά περιοδικά, ελληνικά και ξένα.
Τιμήθηκε δύο φορές με το Α΄ βραβείο του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης (1965 και 1972).
Είναι μέλος της Εθνικής Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών, της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων, της Γαλλικής Εταιρείας Συγγραφέων, Συνθετών και Εκδοτών, της Ένωσης Μουσικοσυνθετών Στιχουργών Ελλάδας και της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων. Συνεργάστηκε με τα περιοδικά "Αντί", "Ένα", "Money and Life" και την εφημερίδα "Έθνος".
Η παρουσία του στην πολιτική σκηνή είναι επίσης έντονη. Με πλούσια συνδικαλιστική δράση προδικτατορικά στο φοιτητικό κίνημα και στην Νεολαία Λαμπράκη, συνέχισε την πολιτική δράση από τις γραμμές της ΕΔΑ από τη μεταδικτατορική επανασύστασή της. Διετέλεσε αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΔΑ και υποψήφιος ευρωβουλευτής της στη λίστα του ΠΑΣΟΚ, στις Ευρωεκλογές του 1984, και υποψήφιος Επικρατείας του Συνασπισμού στις εθνικές εκλογές του 1996. Είναι ιδρυτικό μέλος της ΔΗΜ.ΑΡ.


(2010) Τα λουστρίνια της παρέλασης, Modern Times
(2009) Αναφορά στον Κύριο Κωστάκη Πρου, Καστανιώτης
(2002) Από τη Νέροβιλ έως τη Λούνα Λουνέρα, Καστανιώτης
(2002) Ελληνικός θάνατος, Καστανιώτης
(1996) Ελληνικός θάνατος, Περίπλους, (2002) Καστανιώτης
(1996) Λούνα Λουνέρα, Περίπλους
(1986) Ωραία μπλε, Επικαιρότητα
(1982) Ο θρίαμβος του Χάπα Χούπα, Επικαιρότητα

 

ΠΗΓΗ: Βιβλιονέτ

Δείτε επίσης


Ανταίος Χρυσοστομίδης

Ανταίος Χρυσοστομίδης

15/08/15
Ο Ανταίος Χρυσοστομίδης γεννήθηκε στο Κάιρο της Αιγύπτου το 1952. Το 1969 φεύγει για σπουδές στην Ιταλία. Παίρνει το πτυχίο της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Ανακοίνωση της Εταιρείας Συγγραφέων για την Athens Review of Books

Ανακοίνωση της Εταιρείας Συγγραφέων για την Athens Review of Books

14/09/16
Η Εταιρεία Συγγραφέων ως φορέας υπεράσπισης της ελευθερίας του λόγου και των διαφορετικών απόψεων θεωρεί απολύτως αδικαιολόγητες, ακόμη και αν στηρίζονται στο γράμμα