Η θεωρία
Από δω πέρασαν όλες οι αφηγήσεις.
Όπως ο άνθρωπος το κέντρο του σύμπαντος
η σφαίρα αυτή ασταθής αλλά σίγουρη
ορατή με όλα τα όργανα
σχηματική και εγκάρσια
αγκυλωτή με ακτίνες
δοχείο με κίονες και δοκούς.
Η πόλις φωτός ψυχότοπος τόκυο τοπίο με ύψος.
Αποστήθισαν την ιστορία.
Δειγμάτισαν κάθε πλοκή.
Θα μείνω στα ονόματα, τα πιο τρυφερά μαχητών.
Τα γεγονότα σε μόνιμο κύκλο
ασπίδας
πανοπλίες και κράνη
στρώνουν το έδαφος.
Όμως εγώ θα σφραγίσω το έργο με άλωση
ενώ κι αυτοί αστειεύονται
περιμένουν σημάδια της πτώσης.
(«Οδυσσία», 2005)
[Πατήστε 5 για έναρξη]
Και λες κοίτα να δεις
επιτέλους σα μυτερό εικονίδιο
με γλυκούλια κινούμενα
κρατάν την καρδιά τους στα χέρια
βγαίνουν παντού τα ελαφρά τους πατήματα
μια άξια και μια ξανθιά
σε σειρά με 5 επικίνδυνα
αυτά με το πράσινο είναι ακίνδυνα
: αρνητικά
: συνδυασμός επιθετικών
Αποφεύγουμε όσα μπορούμε
Επικίνδυνο Α: …… Επικίνδυνο Β: ……
σκοτωθήκαν
(«Χιλιάδα», 2011)
Επιτρέπεται
Να γράφεις σε όμορφα καφέ
ζεστές ιδιωτικές αίθουσες
δωμάτια ξενοδοχείων πέντε αστέρων
χειμερινούς προορισμούς και καταφύγια
σαλόνια χρυσής κάρτας
δε σημαίνει πως ξεχνάς τον πόνο των ανθρώπων
δε σημαίνει πως δεν πονάς
πώς δεν έχεις βαθιά μέσα σου μια κρυφή
μελαγχολία.
Να τραγουδάς σαν το πουλί
ζητώντας να μιλήσεις στα πουλάκια
να ονοματίζεις τις πέτρες
δε σημαίνει ότι απαγορεύεται να μπεις
στο κλαμπ των εξαιρετικών προσώπων.
Τίποτα δε σημαίνει.
Αλλά λέει.
(«Χιλιάδα», 2011)
Πρωί Στην Αρχαιότητα
Σημασία έχει ο χώρος.
Ο χώρος κάνει το κλασικό.
Μάρμαρο άδειο
λευκό που αντανακλά
το λευκό
ζεστό αλλά δροσερό.
Απλώστε το μεταξωτό
σας ύφασμα
εισπνεύστε 5 φορές
τη μυρωδιά κωνοφόρων.
Να κοιτάτε παράλληλα
στην αρχαία μεριά.
(«Εννιάδα», 2023)
|